Πόσα χρόνια ακούμε πως ο τάδε εφηύρε τη μέθοδο μέσω της οποίας τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν με νερό αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο. Συνεντεύξεις και βίντεο κυρίως σε ξένα τηλεοπτικά δίκτυα. Έχετε ακούσει ποτέ οι εφευρέσεις αυτές να προχωράνε; Να βγαίνουν στη παραγωγή;
Φυσικά απο πίσω βρίσκεται μόνο το συμφέρον. Γιατί αν προχώραγε αυτό το σχέδιο οι εταρείες όπως bp,shell κλπ. θα πτώχευαν. Ένας απ’ αυτούς ο Stan Meyer δημιούργησε το τρόπο έτσι ώστε ένα αυτοκίνητο να κινείται για 100 μίλια με ένα γαλόνι νερού!
Το 1998 δηλητηριάστηκε και πέθανε και μια βδομάδα αργότερα το αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει ως δείγμα , χάθηκε…μαζί με τον εξοπλισμό του…Ο Stan είχε αναφέρει – καταγγείλει πως τον απειλούν πετρελαϊκές εταιρείες και πως δεν υποκύπτει στις απειλές τους. Τελικά υπέκυψε με άδοξο τρόπο. Πρίν ένα χρόνο περίπου τα ελληνικά κανάλια είχαν προβάλλει έναν έλληνα ηλεκτρονικό , ο οποίος κατασκεύασε αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό.
Το 2012 θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με νερό…είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
Σε καμία περίπτωση δε λέμε πως θα δηλητηριάσουν τον έλληνα εφευρέτη (...) Αλλά περιμένετε εσείς να δείτε το 2012 αυτοκίνητα στους δρόμους τα οποία να χρησιμοποιούν νερό; Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Γιατί κάποιοι δε θέλουν πράσινη ενέργεια, δε θέλουν πράσινο πλανήτη.
Και 'ενα πρόσφατο για να δούμε τη κατάληξη θα έχει. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ. Θαλασσινό νερό θα "κινεί" ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό . Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό.
Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € - 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.
Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται. Ενδιαφέρον έχει να διαβάσετε και για την εταιρεία GENEPAX
Η τεχνολογία υδρογόνου για χρήση σε αυτοκίνητα, βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου που κινείται με υδρογόνο είναι το cfx clarity της Honda, ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο, το οποίο έχει παραχθεί πειραματικά και κινείται στους δρόμους της Καλιφόρνια. To 2008, εμφανίσθηκε μια εταιρία, η Genepax, η οποία φερόταν να δίνει μια οριστική απάντηση στο πρόβλημα παραγωγής υδρογόνου και μεταφοράς του στα πρατήρια καυσίμων. Μάλιστα οι φήμες ήθελαν την εταιρία να βρίσκεται σε επαφές με μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, ώστε η ιδέα της να γίνει πραγματικότητα.
Ο υπεύθυνος της εταιρίας, ισχυριζόταν πως χάρη στον εσωτερικό μετατροπέα νερού σε υδρογόνο, με ένα λίτρο νερού (είτε βρόχινου είτε ποσίμου) το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κινείται για περίπου μία ώρα με ταχύτητα 80 χλμ/ώρα. Τηλεοπτικά κανάλια του εξωτερικού ανέδειξαν την είδηση, δείχνοντας όμως το ίδιο video ξανά και ξανά, κάνοντας τους πιο καχύποπτους, να υποψιάζονται πως κάτι τρέχει.
Αυτή τη στιγμή πάντως, η εταιρία δεν φαίνεται να λειτουργεί, αν και έχει αναπτυχθεί μια θεωρία συνωμοσίας γύρω από τον τρόπο με τον οποίο έκλεισε! Κάποιοι λένε πως πετρελαϊκές εταιρίες βρίσκονται από πίσω, οι οποίες δεν ήθελαν με τίποτα, να προωθηθεί η εφεύρεση αυτή! Κάποιοι άλλοι λένε, ότι απλώς αναζητούσαν προβολή, για να “κατασκευάσουν” το genepax reno. Ποιος ξέρει…
Πηγή: mystirios-kosmos.blogspot.com